ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE MIĘDZY 13-25 KWIETNIA BĘDĄ REALZOWANE PO 09/05/2022

JAK ZAMÓWIĆ DODATKI

ZAMAWIANIE KROK PO KROKU

REZERWACJE NA DRUK DODATKÓW

Pary, które zamówiły u nas zaproszenia ślubne otrzymują automatycznie darmową rezerwacje na druk dodatków.

Natomiast jeśli nie zamawialiście u nas zaproszeń, ale chcielibyście powierzyć nam wykonanie papeterii, to napiszcie lub zadzwońcie i upewnijcie się czy mamy wolny termin.

Rezerwacja terminu na druk dodatków to koszt 100,00zł.

W przypadku Par, które nie mają u nas rezerwacji bardzo istotny jest czas złożenia zamówienia, najlepiej nie później niż 4 tygodnie przed datą uroczystości. Nie masz już tyle czasu?

Napisz do nas, a sprawdzimy co da się zrobić.

KONTAKT

Kiedy zamawiać dodatki ślubne?

Dodatki takie jak winietki, plan stołów, bileciki do podziękowań czy menu najlepiej zamówić u nas 4 tygodnie przed datą ślubu.

Ustalamy wtedy wszystkie szczegóły odnośnie projektu, wybieramy papier, fonty, kolor pieczęci lakowych czy wstążek. Natomiast na ostateczną listę gości czekamy do 2 tygodni przed ślubem. Wtedy podsumowujemy zamówienie, przygotowujemy wycenę i po otrzymaniu wpłaty przesyłamy projekt do akceptacji. Jeśli listę doślecie nam w późniejszym terminie NIE GWARANTUJEMY realizacji na czas, dlatego bardzo prosimy o trzymanie się harmonogramu.

Gotowe dodatki wysyłamy 5 dni przed ślubem.
W przypadku odbiorów osobistych 3 dni przed ślubem.

Jak wygląda rezerwacja?

Kontaktujemy się z Wami 3 tygodnie przed ślubem i przypominamy, że to dobry moment, aby zacząć myśleć o dodatkach ślubnych. Prosimy wtedy zawsze o potwierdzenie chęci ich realizacji. Znacznie ułatwia nam to planowanie harmonogramu pracy.

Harmonogram pracy:

– 3 tygodnie przed ślubem: ustalamy jakie dodatki Was interesują, wybieramy wzór, papier, fonty, kolor pieczęci lakowych czy wstążek, przygotowujemy wycenę

– 2 tygodnie przed ślubem: czekamy na ostateczną listę gości na winietki, plan usadzenia gości i treść na ewentualne menu

JAK PRZYGOTOWAĆ LISTĘ

Listę gości prześlijcie drogą mailową na adres info@latelierdustyle.pl w formacie Word. Nie akceptujemy plików wysyłanych w Excelu czy innym formacie.

Pamiętajcie, że nie bierzemy odpowiedzialności za błędne odmiany imion/nazwisk. Prosimy o dokładne sprawdzenie listy gości przed jej wysłaniem. Drukujemy dokładnie taką listę jaką dostaniemy.

WINIETKI:

-goście muszą być wypisani jeden pod drugim, bez numeracji
-zwracajcie uwagę na spacje
-prosimy o nie używanie Caps Locka

Poprawnie:
Anna Kowalska

Niepoprawnie:
ANNA KOWALSKA

Jeśli potrzebujecie, aby winietki były od razu poukładane stołami to bardzo prosimy o przygotowanie 2 list:

1. Lista wszystkich gości, wypisani jeden pod drugim (plik o nazwie: “lista gości_winietki”).
2. Lista gości z podziałem na stołu (plik o nazwie: ” winietki stołami”).

Jest to usługa dodatkowo płatna: 60,00zł

PLAN STOŁÓW:

-jeśli wybieracie plan stołów z układem alfabetycznym (plansza lub plakat) to prześlijcie nam gotową listę z podziałem alfabetycznym i stołami
-jeśli wybieracie karty do przyklejenia, gdzie jedna karta to jeden stół, to przygotujcie nam listę z podziałem na stoły
-zwracajcie uwagę na spacje
-prosimy o nie używanie Caps Locka

MENU:
-zwracajcie uwagę na spacje
-prosimy o nie używanie Caps Locka

Nie znaleźliście odpowiedzi na swoje

pytania?

SKONTAKTUJCIE SIĘ Z NAMI, CHĘTNIE POMOŻEMY

UWAGA!

Zamówienia z gwarancją realizacji przed świętami przyjmujemy tylko do

30 LISTOPADA 2024

*zamówienia złożone w grudniu przez sklep internetowy, będą realizowane od 02/01/2025.

Jest to spowodowane zmianą lokalu.

Za utrudnienia przepraszamy.