ZAMAWIANIE KROK PO KROKU

1

W celu złożenia zamówienia należy uzupełnić formularz. Wszystkie zmiany i modyfikacje projektu należy opisać w oknie „Uwagi”


2

Po otrzymaniu  formularza w ciągu 2-3 dni roboczych przygotowujemy wycenę oraz opisową propozycję zaproszenia. Jeśli cena będzie Państwu odpowiadać to przesyłamy dane do przelewu. Po otrzymaniu wpłaty w ciągu 2-3 dni roboczych przygotowujemy projekt zaproszenia do akceptacji.

3

Czas realizacji zamówienia to około 10 dni roboczych od momentu końcowej akceptacji projektu oraz zaksięgowania wpłaty. Istnieje również możliwość realizacji ekspress (5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia- płatne dodatkowo 40% kwoty zamówienia)-zapytaj nas wcześniej o przyśpieszoną realizacje, ponieważ jej wykonanie uzależnione jest również od ilości zamówień w danym okresie.

4

W przypadku zamawiania dodatków do zaproszeń bardzo istotny jest czas złożenia zamówienia, najlepiej nie później niż 4 tygodnie przed datą uroczystości.  Kiedy znane są już szczegóły przyjęcia np. lista gości, menu czy rozsadzenie gości, jest to odpowiedni moment żeby złożyć zamówienie. Nie masz już tyle czasu? Napisz do nas, a sprawdzimy co da się zrobić.

5

Ceny zaproszeń podane są zawsze bez personalizacji (wypisanie gości na zaproszeniu). Jest to opcja dodatkowa płatna 0,50 zł/szt przy zaproszeniach ślubnych i 1,00 zł/szt przy zaproszeniach na chrzty, komunie czy urodziny. Prosimy o dokładne sprawdzenie listy gości przed wysłaniem. Nie bierzemy odpowiedzialności za błędne odmiany imion lub nazwisk. Gotową listę gości należy przesłać nam na adres email info@latelierdustyle.pl

6

Wasze gotowe zamówienie wysyłamy za pomocą InPostu kurierem lub do paczkomatu. Wybór paczkomatu z pewnością ułatwi Wam odbiór zaproszeń.

Przewiń do góry